В какво е тайната на многотомна творба като „По следите на изгубеното
време“? Как Пруст променя модерното писане? В каква степен е преводима
безкрайно дългата му фраза на български? Тема на броя. И още: Йозеф Рот, Ани Ерно, Сергий Жадан, Александър Секулов, Теодор Ушев и др.
Тема на броя: Марсел Пруст. 100 години по-късно
Юлиан Жилиев – Разказът за изгубеното време
Марсел Пруст – Смъртта на катедралите
Жил Дельоз – Пруст и знаците
Валтер Бенямин – Из малко слово за Пруст, което държах на моя 40-и рожден ден
Идеи
Йозеф Рот – Антихристът
Дмитрий Глуховски – Битка между истината и силата
Бунтът на жените в Иран
Интервю
Ани Ерно – Писане и справедливост
Марио Григоров – До Холивуд и обратно
Аманда Стерс – Човешкият път е ненадеен
Книги
Сергий Жадан – Нека да не е текст за войната
Марта Монева – Зимнина за Франкфурт
Георги Каприев – Пиршество на ума
Десислава Неделчева – Подвижницата Малина
Катя Атанасова – „Най-истинско е черното“
Митко Новков – По Бернхард, ама не съвсем
Мартин Касабов – Как да познаем коя картина е добра?
Галерия
Диана Попова – Не ще да е случайно
Иван Русев – Илинденци, камъкът, природата
Красимир Терзиев – Невидима ферментация
Сцена
Анелия Янева – Смъртта надделява
Александър Секулов – През девет нощи в десетата
Анелия Кулекова – На погнуса
Кино
Деян Статулов – Рози без бодли
Теодор Ушев – В света на дистопията
Андрей Хадживасилев – Как се снимат филми за деца
Музика
Пламен Бейков – Нови хоризонти за Русенската опера
Норман Бийкър – Блус мисионер
Фотография
Лиляна Караджова – София като град на паметта
Под линия
Михаил Вешим – Дядо Йорго гледа